Lahjoita

Valitse summa:

Lahjoita soittamalla!

0600 10177 (11,93 € + pvm)
Ohje: Kuuntele viesti, jotta lahjoitus tapahtuu.

Oletko se Sinä?

Ihmiset usein kysyvät saman kysymyksen: ‘Miten Jumala voi muka olla olemassa, kun maailmassa tapahtuu näin paljon pahaa?’

Kohtasin noita kysymyksiä niin usein, että ne muodostuivat laulunsanoiksi. Syntimme ovat rikkoneet sen hyvän, oikeudenmukaisen elämän, mikä meillä olisi, jos toteuttaisimme Jumalan hyvää tahtoa elämässämme. Mutta koska kukaan meistä ei ole synnitön, tarvitsemme Jeesusta. Hänen kanssaan voimme toteuttaa hyviä tekoja ja elää onnellista elämää, koska onnemme on elää Jumalaa lähellä. Meille muodostuu halu seistä muurinaukossa ja pelastaa kaupunki sitä kohtaavalta tuomiolta, pysyä uskollisena Jumalalle, vaikka se vaatisi kaiken.

"Mutta Minun kansani, joka on otettu Minun nimiini, nöyrtyy, ja he rukoilevat ja etsivät Minun kasvojani ja palajavat pahoilta teiltänsä, niin Minä kuulen taivaasta ja annan anteeksi heidän syntinsä ja teen heidän maansa jälleen terveeksi." 2. Aik. 7:14

Mia Joki

Mia Joki on gospelmuusikko ja taiteilija Olli Joen viidestä tyttärestä toiseksi vanhin. Mia teki ensimmäisen sävellyksensä 'Pieni laulu Herrasta’ 15-vuotiaana. Nyt sävellyksiä on kertynyt yli 300, joista on levytetty 114 kappaletta kymmenelle eri albumille. Mia säveltää, sanoittaa, soittaa ja laulaa Jumalan kunniaksi. Monista kappaleista on tehty myös musiikkivideoita, joita on kuvattu mm. Espanjassa, Israelissa, Patmoksen saarella ja Kreikassa.

Kuuden lapsen äiti keikkailee ahkerasti, takana on nyt yli 830 keikkaa. Rakkaana hän kokee myös vankilatyön, jota on tehnyt miehensä, Harri Joen rinnalla, nyt 20 vuotta. Yhdessä he toimittavat TV7:llä nähtävää ’Vain yksi tie’ -sarjaa, joista musiikkivideotkin ovat tuttuja.

  • 446 katselua
  • Ensilähetys: -
  • Jaksonumero: 24
  • Kesto: 5 min
  • Puhutut kielet:
  • suomi