Shaukat Anjamin profetia 23.8.2018

Paastoa ja rukousta Suomen puolesta -ohjelmassa 23.8. luettiin seuraava Shaukat Anjamin profetia:

* * * * * * *

Vainot, luopuminen ja herätys

Herran Henki näytti, että seuraava Suomen hallitus ja eduskunta tulevat olemaan pahempia kuin aikaisemmat, mitä tulee kristinuskoon, Jumalan Sanaan, juutalaisiin ja Israeliin. On aika kristittyjen rukoilla vakavasti ja yhdessä.

Kristittyjä tullaan vainoamaan avoimesti valtaapitävien taholta. He tulevat tekemään lakeja ja säädöksiä, joiden kautta vaikeutetaan Jumalan Sanan totuuden julistamista. Vain rukouksen kautta kristityt voivat selvitä tästä ajasta. Voimme kuitenkin rukoilla, että sellaista hallitusta ei muodosteta. Sanan opettaminen ja julistaminen tehdään vaikeaksi. Totuutta ei kärsitä. Monet joutuvat oikeuden eteen. Vankeustuomiot ovat myös mahdollisia. Kristittyjä syytetään vihanpuhujiksi, kun he puhuvat Jumalan Sanan totuutta. Kristittyjen vihaajat taas saavat helposti pilkata Jumalaa, Raamattua ja uskovaisia.

Tässä vainon aallossa monet ahdistuvat ja luopuvat uskosta. Eturivin kristittyjä paljastetaan ja he luopuvat. Herran Henki näytti, että vihollinen tekee niin paljon suljettujen ovien takana, että jotkut ovat jo tekemässä kompromisseja ja ovat pian valmiit luopumukseen.
Demokraattinen valtio ei tule suojelemaan kristittyjä samanarvoisina kansalaisina, vaan sen agenda on miellyttää niitä, jotka vastustavat Jumalaa, Hänen Sanaansa ja Hänen kansaansa. Näen paljon hengellisiä johtajia, pastoreita ja vanhimpia hämmentyneinä, koska he eivät ole valmiina tällaiseen aikaan. Rukoillaan, tehdään parannusta, valvotaan ja ollaan valmiit.

Herra näyttää myös hyviä uutisia tämän vaikean ajan kestäessä. Ne, jotka ovat kestäviä vainoissa, jotka pysyvät uskollisina ja seuraavat Herraa, tulevat myös olemaan osa herätystä. Herätyksen laajuus ei ole meidän huolenamme. Jumala antaa armonsa uskollisille kristityille tehdä työtä lujasti yhdessä ja Herra suo herätyksen ja sadonkorjuun. Näen, että tuhannet ja tuhannet vielä pelastuvat.

Kunnia Jumalalle!

Shaukat Anjam
Pihtipudas