Shaukat Anjamin profetia 11.4.2019

image

Paastoa ja rukousta Suomen puolesta -ohjelman suorassa lähetyksessä 11.4.2019 luettiin Shaukat Anjamin profetia, jonka voit lukea uudelleen tästä:

* * * * * * *

Paljastukset ja myrsky ovat tulossa

Kun olin rukouksessa Suomen ja Euroopan puolesta, Herran Henki näytti sen moraalisen, sosiaalisen ja poliittisen tilanteen, jossa elämme. Yhteiskunta on vihollisen tuhoama ja sosiaalinen elämä on kaukana jumalallisen elämän standardeista.

Uskonnollinen, poliittinen ja taloudellinen valtaeliitti on edennyt pitkälle riistäessään heikoilta, köyhiltä, lapsilta, naisilta ja vanhuksilta heidän oikeuksiaan, kunnioitustaan ja arvokkuuttaan. Nyt on aika Kristuksen ruumin rukoilla oikeutta ja Jumalan tuomiota jokaisen vääryydentekijän ylle. Heidän täytyy tulla valkeuteen, tunnustaa syntinsä ja saada tuomio. Rukoilemme heidän sielujensa puolesta, koska vain parannuksenteon kautta heidän sielunsa voi pelastua.

Herran Henki näyttää myös, että Hän tulee paljastamaan eliitin synnit ja tuo heidät tuomiolle. Kristittyinä meidän tulee rukoilla, ettei kukaan heistä pääse pakenemaan, olivatpa he sitten Amerikassa, Euroopassa, Aasiassa tai Suomessa. Mikä tahansa heidän tittelinsä on: piispa, pastori, presidentti, prinssi, ne eivät tule heitä pelastamaan.

Tuomio tulee Herralta, mutta uskovien täytyy rukoilla, että maallinen auktoriteetti on rehellinen ja rohkea tuomaan jokaisen vääräntekijän tuomion eteen ja oikeus voi tapahtua. Kristuksen ruumin rooli on tärkeä tässä asiassa.

Tämä tulee olemaan suuri ravistelu, jollaista ei ole lähihistoriassa nähty. Joitakin kuninkaallisia perheitä tulee myös paljastumaan. Myrsky ja ravistelu tulevat kohtamaan ihmiskauppaa, pedofiliaa, seksuaalisia väärinkäytöksiä ja rahan pesua. Miljardeja euroja pyörii tässä ihmiskaupassa ja uhreina on satoja tuhansia ihmisiä.

Kuulen Hengen sanovan: ”Nyt riittää, vääryydentekijät joutuvat tuomiolle”.

Herran Henki sanoo, että näin tulee tapahtumaan, jos Jumalan ihmiset rukoilevat yksimielisesti, että Jumala lähettää oikeutensa ja tuomionsa taivaasta. Jumala haluaa levittää pyhän pelkonsa yli koko maanpiirin myrskyisellä räjähdyksellä ja samaan aikaan tämä ravistelu tekee tietä lopunajan herätykselle, jopa ennen seurakunnan ylöstempausta.

Rukoillaan kaikki Herraa nöyrästi ja pyydetään Hänen oikeuttansa, aamen!

Shaukat Anjam

Pihtipudas, Suomi